viernes, 17 de septiembre de 2010

MIM DE L'AMISTAT


Gloria m’obsequia’t amb un mim de la amistat per el bloc del casal de la gent gran de Vilanova . Jo li dono les gracies, pro el vull compartí amb la persona que em va “enredar” perquè col·labores en el bloc que es el senyor Salvador Martí. Es ell qui porta aquet bloc y molta de les tasques del casal. Per tan ja ho saps Salvador, per tu també aquet mim de la amistat de Gloria que dona informàtica al casal Tarredelles de Cervelló.

Moltes gracies Gloria

Roser

2 comentarios:

salvador dijo...

Gracies Roser, també m'agradaria compartir-ho amb tots els bloggers d'inform´tica que d'una manera o d'altre també m'ajudeu amb la meva tasca del casal ancara que sigui des de fora.

Chus dijo...

Gracias por tus animos y tu comentario en mi blog.

Un beso. Chus