domingo, 8 de agosto de 2010

¡¡¡ FELICES VACANCES!!!

¡Bato a!, Resulta que em quedo a Vilanova guardan la vila i estar mes tranquil ja que la gent se'n va de vacances, i resulta que de tranquil·litat res de res, estem amb les reformes de la plaça del mercat i els seus contorns, i quina casualitat, aquestos dies a tocat aixecar, precisament, el tros del ambulatori vell, per tocar-nos lo que no sona, vaja, amb la cantinela del pica-pica, que tremolava tot l'edifici amb nosaltres dintre, mig sords i mig bojos de tan soroll.
Ara sembla que la cosa va millorant, sembla que el soroll se'n va cap el carrer de Sta. Lúcia, i a nosaltres queden ja, les coses petites, ja tenen posats els containers soterrats, així se suposa que no faran tanta pudor, ja vorem que passarà, de moment, falta acabar-lo, sobre tot la part de l'acera de la banda del antic ambulatori.

Srs./es., eus aquí, que ja em estrenat el nou ambulatori, molt maco, molt guai i molt cofoi, es una joia de la corona, de moment, de moment hi han menys serveis que abans, perquè?, perquè la meitat de la plantilla està de vacances, cosa logica, però l'altre dia, vaig telefonar perquè em donguessin hora per la meva Dra., ja que ho vaig intentar per internet i no podien donar-ho per cap metge ni infermera, en va sortir una noia per el telèfon de salud de la Generalitat i em van dir que tenia que telefonar al ambulatori i m'ho donarien ells, per curiositat vaig preguntar el telèfon del ambulatori, i per sorpresa meva em donen el vell del antic ambulatori, (jo ja sabia el nou) els hi vaig dir que aquest era el vell, que s'havien trasladat i havien cambiat el nòmbre del telèfon, la nova adreça era a la carretera de la Pobla, van estar mirant i em van dir que no tenien coneixement de res que ja ho mirarien, no res un bon despiste, solució vaig trucar alo nou telèfon del ambulatori i em van donar hora per l'endemà.

L'ambulatori es bastant mes gran, però hi ha les mateixes consultes.
En fi, que estic passant un estiu molt maco, tot i axó, fin ara es lo dolent, però quan acabin les obres, ja no ens recordarem de tots els sacrificis que em tingut que fer i les espernegades que em deixat anar contra l'ajuntament de Vilanova del Camí i tot el consistori, ¡¡¡Si senyor aixó son unes vacances molt ben aprofitades i boniques!!!.

No hay comentarios: